Le 3 septembre

Har hennafärg i håret, snart ginger igen förhoppningsvis. Med hjälp av Anna då. Solen skiner otroligt i Paris, det är säkert 25 grader varmt och resten av mitt sällskap ska nu luncha i närheten av Les Halles. Tyvärr måste jag sitta här med en tyngd som tre tjocka böcker på huvudet i en halvtimme till. Sen kanske jag också åker dit, eller så träffar jag Sara och pluggar lite. OM jag kan visa mig ute efter färgningen, är rädd att jag hade för lite vatten i blandningen och att färgen blev för hård = kan bli ojämnt. Men jag håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: DAD

solen skiner i Bjärnum också, nygrillade kotletter,majskolvar o lök men ingen färg i håret.

2011-09-03 @ 18:13:04
Postat av: Mathilda

gillar ju inte lök ändå!!!! :D

2011-09-03 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0